happywendy
暱稱: ♥臭`小草*}}
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
<3
bbq <3
好好玩
超正-3-
睇清楚d`唔該!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
-------------------------------------------------------------------

21/02/2008*
{ 真係有病.. }

 

今日早上本來都好地地既...

但一到下就`

就好冇mood`

因為望去右邊見到d野`

真係覺得自己有d問題`

點解我會咁做-w-`

點解`

你要呃我?

點解`

個個男仔都係咁?!

如果..

有機會既`

希望今晚講到`

但都應該冇嫁喇`

就算唔洗我戈2個字`

你都唔會點`

E家狂做VA`

想死/口\`

聽日星期5喇`

y0!<3`

出爐時間:2008-02-21 08:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



-------------------------------------------------------------------

19/02/2008*
{ 冇心情* }

 

今日好眼訓好眼訓*

LS堂戈陣都差D就訓著左*

MUSIC堂`好正<3`

唱酷愛`我真的受傷了`丟架*

eng堂miss chan係度up左成大埋廢話`

都好既`好過上堂`

bt同波波係度傳野`

咁就比人罰企*

跟住坐得低`

bt就口衰衰叫miss chan去驗耳*

笑死左<3`

bt發明現左手指既力量係可以反彈*xD

勁啦!

薯頭同菇頭調左位*

益左ZICO`Xpp

maths堂DT林冇返`

點解唔聽日唔返呀?!

聽日我要對你4堂呀!/3\

中文堂好多人走左`

班房好靜`

於是我又好眼訓/3\

CL堂我發覺月黎月好笑`

MR梁成日講埋D野之後佢自己係度狂笑-3-

搞到我又笑*

今日真係要好好訓一餐*

 

出爐時間:2008-02-19 07:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



-------------------------------------------------------------------

17/02/2008*
{ 家長日... }

 

今日係家長日喇/3\

首先去聽講座`

11:30分聽到1:00`

多左半粒鐘-w-

跟住就去m記食野`

買野食戈陣`

見到陳sir`

好想叫佢-v-`

但冇啦啦叫佢做乜呢?!

陳sir拎住佢袋野搵黎搵去`

最後佢就話佢冇左包醬-3-

陳sir`唔該借借`

終於同佢講左句野-w-

之後去屯市行下..

好鬼悶`

返學校hea`

3:30分`

dick黎左`

我就係度打電話`

條友好好笑`

問佢自己係邊個`

我點知你-_______-?!

跟住阿哥坐埋黎`

佢話xx隻腳好粗-v-`

跟住就話比我地睇下佢隻腳`

無奈-v-`

b0nn1e阿媽黎左`

之後上埋去`

過左n咁耐-v-`

我阿媽先黎`

我同一齊上去`

入去課室戈陣`

我諗住坐`

魏sir話比媽咪坐先`

跟住我咪住入面個位l0r`

喔-v-考18`/39`

得maths同LS肥左...

跟住我阿媽又講我平時係屋企成日玩電腦`

msn`睇電視`

冇咁嚴重就比佢講到我唔溫書`做功課咁`

我做左溫左你都唔知啦=w=

但係我都唔算差啦...

比上次有好大進步啦.3.

出爐時間:2008-02-18 12:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]