| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
-------------------------------------------------------------------
|
21/02/2008*
{ 真係有病.. } |
|
|
今日早上本來都好地地既...
但一到下就`
就好冇mood`
因為望去右邊見到d野`
真係覺得自己有d問題`
點解我會咁做-w-`
點解`
你要呃我?
點解`
個個男仔都係咁?!
如果..
有機會既`
希望今晚講到`
但都應該冇嫁喇`
就算唔洗我戈2個字`
你都唔會點`
E家狂做VA`
想死/口\`
聽日星期5喇`
y0!<3`
|
|
出爐時間:2008-02-21 08:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
19/02/2008*
{ 冇心情* } |
|
|
今日好眼訓好眼訓*
LS堂戈陣都差D就訓著左*
MUSIC堂`好正<3`
唱酷愛`我真的受傷了`丟架*
eng堂miss chan係度up左成大埋廢話`
都好既`好過上堂`
bt同波波係度傳野`
咁就比人罰企*
跟住坐得低`
bt就口衰衰叫miss chan去驗耳*
笑死左<3`
bt發明現左手指既力量係可以反彈*xD
勁啦!
薯頭同菇頭調左位*
益左ZICO`Xpp
maths堂DT林冇返`
點解唔聽日唔返呀?!
聽日我要對你4堂呀!/3\
中文堂好多人走左`
班房好靜`
於是我又好眼訓/3\
CL堂我發覺月黎月好笑`
MR梁成日講埋D野之後佢自己係度狂笑-3-
搞到我又笑*
今日真係要好好訓一餐*
|
|
出爐時間:2008-02-19 07:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
17/02/2008*
{ 家長日... } |
|
|
今日係家長日喇/3\
首先去聽講座`
11:30分聽到1:00`
多左半粒鐘-w-
跟住就去m記食野`
買野食戈陣`
見到陳sir`
好想叫佢-v-`
但冇啦啦叫佢做乜呢?!
陳sir拎住佢袋野搵黎搵去`
最後佢就話佢冇左包醬-3-
陳sir`唔該借借`
終於同佢講左句野-w-
之後去屯市行下..
好鬼悶`
返學校hea`
3:30分`
dick黎左`
我就係度打電話`
條友好好笑`
問佢自己係邊個`
我點知你-_______-?!
跟住阿哥坐埋黎`
佢話xx隻腳好粗-v-`
跟住就話比我地睇下佢隻腳`
無奈-v-`
b0nn1e阿媽黎左`
之後上埋去`
過左n咁耐-v-`
我阿媽先黎`
我同一齊上去`
入去課室戈陣`
我諗住坐`
魏sir話比媽咪坐先`
跟住我咪住入面個位l0r`
喔-v-考18`/39`
得maths同LS肥左...
跟住我阿媽又講我平時係屋企成日玩電腦`
msn`睇電視`
冇咁嚴重就比佢講到我唔溫書`做功課咁`
我做左溫左你都唔知啦=w=
但係我都唔算差啦...
比上次有好大進步啦.3.
|
|
出爐時間:2008-02-18 12:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 121 | »
|