| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
-------------------------------------------------------------------
|
26/07/2007*
{ 一日不如一日?!` } |
|
|
咩叫一日不如一日呢*v*`
我都唔知-\/-"但我就知我e家d生活好[廢]`
何為[廢]?!即係我既生活一d意義都冇`
日日玩電腦`食野`畫畫`訓教`做功課係1%都冇`{因為只有0.9%`xP`
好想返學`見返班FD`老師`同學`而某人{男}就反而唔多想見-33-`
以前想見`E家想逃避`Xd`變左烏龜tim`>33333333333<`
|
|
出爐時間:2007-07-26 01:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
20/06/2007*
{ 考GOEOG-33-` } |
|
|
唉`今日考英文同geog.,,,,,
難死啦!>w<死喇死喇!
死人英文既閱讀理解最難!
不過我預計自己得50幾-33-`
GOEOG就唔好提喇-3333-`
今日放學..係輕鐵站見到2對狗男女
一對我校,一對唔知邊間既>/\<?
好無奈囉...好憎見到呢D情侶,,,,
仲要係公眾地方又鍚又抱WO,嘔呀
拍拖大唒咩!!希望大家拍拖時請注意=)
|
|
出爐時間:2007-06-20 01:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-------------------------------------------------------------------
|
18/06/2007*
{ 考試..... } |
|
|
今日考試呀-口-考中文同中文作文....
唉`中文OK啦`不過都唔係好易....
我份中文X我計過得50幾分T333T
今次死得啦..唉`不好再提啦.....
考完中文,,之後呢,STEVEN踩到我
之後我聽唔到佢同我講SORRY..-33-真係呀>/\<`
但係B女話聽到佢講SORRY...
我隻耳有問題?!MAY BE啦..,,,
聽日放假!!太好喇>w<`
不過都係要攞黎溫書-333-`
唉`悲哀....t3t大家要加油!!!
|
|
出爐時間:2007-06-18 02:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 121 | »
|