happywendy
暱稱: ♥臭`小草*}}
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
<3
bbq <3
好好玩
超正-3-
睇清楚d`唔該!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
-------------------------------------------------------------------

28/07/2006*
{ 睇牙,,,, }

 

今日去睇牙,,真係好happy唷~過緊馬路哥時見到馮玓佢地wo,,,哎呀!真係好黑仔!咁我就扮唔識佢地啦~/\/\總之我就唔想理佢地啦!係門口度,,,見到玲玲啦,,娟姐,,美恩,,湯b仲有阿葉啦~呵呵,,真係好,,,之後我地就上去啦,,,佢地話唔諗住睇牙wo,,唔該呀,,我唔理得咁多嚕,,,睇左再講啦~呵呵!then,我睇完,,到湯B啦,,,湯B睇完,,我地就行街街啦~我地去左雅斬哥度環繞一周,,,之後再去百佳,,好"胃"食既玲玲就甿左包野食啦,,,之後我地就去7仔食野啦~本來諗住唔買嫁我,,但我見玲玲買左D魚旦,仲係要咖哩哥隻呀/\/\我好鐘意食嫁,,,.咁我咪又買囉,,,嘩,,好HOT呀,,,咁我咪又買包野飲啦~真係好正呀,,但我唔係好慣企係度食野!!><THEN,,去XXX,,,,之後佢地就話要返屋企,,,唔係呀,,難得一見,,咁快返家???不過算啦,,,我地都冇咩地方好去,,,/\/\走哥時,,,我冇"寧"轉面,,,係因為我驚我會唔捨得你地呀,,,唔好怪我耶,,,

出爐時間:2006-07-28 06:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



-------------------------------------------------------------------

24/07/2006*
{ 返屯官補數,,, }

 

今日要返去屯官補數呀,,,真係好慘呀,,,都冇人陪我,,但又冇理由阿葉會入埋咁既班嫁MA,,,鄭思思更加唔洗講啦~佢數學咁勁!之後啦,,入左間學校,,,見到好多人都係補英文既班~數學就唔知有幾多班呢?冇得睇T.T,,,上到2樓,,見到條矮婆係度扮唒野咁,,講野哥時好似驚人聽唔到佢up乜,,,講到勁大聲,,,之後又係度同成班男仔玩,,唉~返屋企一定要洗下隻眼呀....9點正,,,入得去嚕~個毛sir就同我地講早晨啦~then,,派左張野,,,之後又係度教我地加既英文點讀,,1+1又點讀,,,有條肥婆猛咁舉手笞,,我實再睇唔過眼,,,so,,我舉手笞,,,呵呵,,,,之後又望下個死肥婆,,,個肥婆用好唔happy&好串既表情望住我,,,真係瘢事理佢呀,,,,我覺得d老師好似教定我地先呀,,,因為我記得莊倩宜話過,,,中1既數學教d加減乘除嫁咋,,,咁我地咪好著數??呵呵,,,唔知點解我覺得好happy呀,,,可能係因為上左中學掛,,,真係希望我可以同返6年班每一位既同學一齊讀埋同一間中學,,,,I'm miss you,my friend!!

出爐時間:2006-07-24 05:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



-------------------------------------------------------------------

21/07/2006*
{ 你地唔會笑嫁呵? }

 

今日啦..我去剪頭髮,,,其實係有原因嫁,,遲d先講啦下個原因...我就去左一間全部都係女人既剪既一間野,,,,我一邊剪一邊嘟住個嘴,,,,表示我好唔想剪,,,但又好想剪.....哈哈,,,,,我見到d頭髮剪左落黎,,,,真係好恐怖,,,幫我剪哥個人話:{剪完嚕}我就見到都唔錯呀,,但唔紮好樣衰嫁wo,,,又要紮頭髮,,,咁不如唔好剪仲好啦~各位fd仔,,,你地聽左唔好笑呀,,,我剪頭髮,,係因為我唔想比人見到我粒{係條頸哥度,,,},,,,你地唔好笑呀,,我好驚返到屯官比人笑呀><個鄭思思一定係度笑嫁,,,T.T唔知阿葉會唔會笑呢??點解玲玲後面都係咁, ,,就冇人笑佢呢??咁我係咪一樣唔會比人笑呢??但我唔同佢WO,,佢咁有威嚴,,我??膽細細,,,,各位FD仔,,,你地一定要回呢篇野呀><PLZ...

出爐時間:2006-07-21 05:12 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]