杰’s diary,,,,
我係肥杰..kaka~
2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


沒有黃洋&姑姑的日子  第二日  陰 分類: 未分類

今日放假。一早我就去左圖書館。要開始溫書了!!
見到好多的人....於茫茫人海中...又見到小殷了...又見到梁遠東...又見到羅白...又見到....
今日要去練習,要早走...so我都早左出門口...
去圖書館途中....我send左個message俾小殷.....諗住同佢食lunch....因為佢yesterday話得佢一個食丫ma!!!點知佢今日已經有人約喇......食lunch....得我一個....點知去仙桃,冇位;去嬴都冇位。當我覺得今日好黑ge時候...就去左巴蜀...有位喎....我見有位...又得我一個就食..咁就算啦!!落左order...就等食...因為我仲未搞我掂題數....諗極都唔明(now 都未明)就睇住書等....就於殺那間...我不快之感就一掃而空...小殷又係食巴蜀呀!!!唉...不過佢坐左去第二張台....不過算啦...我倒係無所謂的喇....我有我溫書..佢有佢食野....都冇咩關係我喇....同我食只會悶到佢的喇!!之後3:00就要走...
返到屋企...練結他...「樹蛙」薜凱x...ko了!!10mins....chord 就冇咩問題了...不過frigering就仲係未得!!
我以後都係要諗清楚先action....果然..我同小殷都係應該要保持返d距離好d....我驚佢會唔理我呀
我咁做有價值咩??做咩要咁man喎....要我ge時候就man的喇..
要出面;有iris...
要解難有成班智囊...
我冇我ge份...做咩要咁man!!



2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


沒有黃洋&姑姑的日子  第一日  陰 感動 分類: 未分類

今日又要返學。想好似平日咁帶住祈望ge心情返學已經冇咩可能了....
返學對於我講已經冇祈望可言了!!以前返學祈望睇sir有咩搞笑動作;以前返學祈望sir有新ge教學方式;以前返學神話可以同sir 談天說地。如今如此如是...sir們之離去,我的祈望亦一同的離去。
傷心已經是過去了...不傷心...並不代表可以回到以前...人是成長了...以笑掩飾傷心已經是辦法了....難道真的要板起張臉....不是裝酷...而是將自已最唔想俾人見到ge一面show出黎咩???我做唔到的喇!!唔係有心無力...而係有力而不行!!
今日去左圖書館!!!呵呵..俾我見到小殷...佢第一日返工就俾我撞到喇。之後iris同肥冼又被我遇上...見到肥冼還不算不幸...為何iris也會於圖書館...HOW COME!!不過iris 之震撼力...遠不及DS....二人苦共存於同一圖書館內...我想必會被如此強大之震撼導致崩
潰!!
LUNCH....搞笑...我第一次GE笑到嗆到就於此時....

今日睇「五個撲水的少青」又係一個大爆笑....一個爆炸頭被火燃燒的一刻...爆笑!!

今日的笑料多的是!!太好了!!
見到小殷,太好了!!!
之後可以成日見到小殷...太好喇!!!!!



2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


2007-07-01 分類: 未分類

我的天,為何還未放晴。
今日我心情都仲係沉淪於傷心當中!!
雖然我知道黃洋&姑姑ge離去之消息已經有一段日子了,不過心情還是沉重得很!!平伏如此心情真的很難!!yesterday 睡得不好....還留下一點點睡意!!今日崇拜呵欠頻打....我終於都知道咩叫「憂傷的靈使骨枯乾」!!我ge傷心、我ge唔甘心、我ge不捨....全都令我身體疲乏!!好似就係有好多好多重擔!!我走,不能進;我休息,不能放鬆。骨之枯乾大概就是指這事吧!!!
黃洋sir&姑姑的離走....不只是傷心和淚水,更有的是一個承諾:我要搵A中化,A PHY。要A,可能係一個不可能的事!!不過我就係要去achieve.....我諗到時再見番佢地我地都好樂意帶埋份成績表比佢地睇ge!!傷心就到依日喇!!
離別是必須的,只是不願意而已!!now 現實自現實,真相如此我亦不過一個旅客存活於現世,短暫缺ge分別,可以換都長遠ge見面,都係值得的喇!!
yesterday 同小殷msn.....不過佢好快就要俾電腦佢妹用了傾左好似好耐...不過to me就又好似唔夠的喇....有趣ge係...小殷佢最尾向我傳福音...我當然樂意俾佢做"實驗品"啦!!!不過就係有d怪怪ge感覺!!!開心!!!梗係開心啦!!難得得佢同我傾咁多野...我好樂意同人分享...亦好鍾意聽人地ge分享...呵呵...小殷同我分享...太好喇...happy感動....
神同人立約是用彩虹,如今我都用彩虹同黃洋,同姑姑立約...我會A番黎的喇...你地果兩科!!



2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


2007-06-30 分類: 未分類

今日係最後一日!!
今日係最後一日,今日派卷係最後一份喇
今日係最後一日對住cham
今日係最後一日我同黃洋一間學校
今日係最後一日我同梅姑姑上堂
今日係最後一日.....

同最尊敬的三人分離,心裡有住百般滋味....不好過...很不好過...好傷心....
雖然生離死別係痛苦....但原來一切我以為係必然ge野...都唔係必然...於毫無心理準備之時...就殺我一個片甲不留...好痛...心痛!!
於學期頭....雖然唔想聞到姑姑之濃郁古龍水,不過我倒係覺得抽到支好籤......不過點知依之籤得一半!!太傷了....傷到入心入肺!!
黃洋.....係我最唔捨得的一個老師....佢俾到我知道咩係phy....同姑姑一樣...俾到我知道咩係中國文化!!中化同phy都係好有趣ge科目...係我上左中6 之後覺得的喇....中5果時....要數我最討厭ge科目....首選中文..次之phy....係邊個令我範得依兩科可愛的呢???如果唔係有依兩位明師...我唔會知道中化&phy 可愛之處....

我好想知道why.....why唔俾好d時間黃洋...佢都仲係一個新人...教學上有不足...難道唔可以體諒咩?教授技巧上不夠好...難道就唔可以原諒咩?點解....點解要咁做呀???神呀!!點解.....你唔係不輕看人之眼淚的嗎?點解你會俾依d令我流淚ge事發生呀!!!
我心情已經好耐都未曾咁低落了!!好down....好似冇晒動力咁.....同屍體好似冇分別的喇....yesterday...我睇到句金句:「我的能力在人軟弱上顯得完全。」主呀....我好傷心呀....我地班ge每一個人都好傷心。HOW CAN I BE STRONG!!!TELL ME!!PLEASE!!!

【神啊!你在哪兒】

我的天,為何總下著雨,遙望長空,神啊!你在哪兒?
如若這匆匆生命真有豐盛意義,何以要面對沉痛失意

我的心,
像迷失在絕處,前路無光,神啊!你在哪兒?
難道這一生彷彿只有不幸際遇,神啊!你別要無言不語!

我沒法控制狂風的方向,也未能知曉,那日方可重見艷陽,
但我知主的手總會守在我旁,前景雖灰暗,信念未搖晃

我沒法掌管潮水的升降,也未能阻擋遍地冰霜,隨處跌盪,
但我知,主恩典,足夠克服駭浪,無力的心可變堅壯。

 

我的前路看不到一點光明....
我的後路看不到半條退路....
我的人生看不到一線生機....
我的腳步看不到你
主呀WHERE ARE YOU?

Are you hearing me?



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

今日唔開心呀
今日又係對卷日。我終於下定決心放棄chem了!!其實我都知chem 對我黎講係一個負擔的喇...對於做數我都仲可以俾多d心機...不過chem 我好似放幾多心機、時間都追唔都...我以為努力就可以ge事...原來唔係...係我能力不及!!我雖然知道個真相...不過就係唔想面對!!夢就發到依到啦...byebye 了chem...後會無期!!!我爭扎左半個學期...now 終於都下決心要放棄....我好鍾意chem 不過...鍾意還鍾意...能力不足係事實....放棄佢都係一個好ge決定....不過好傷心的喇....不過最大ge問題就係要寫信先成事....都唔知點好!!唉.....
今日我又俾我媽話喇....佢問我:「派卷點呀??」睇落去好似係一個關心我ge動作....以前都中過招....佢事實就係想搵個藉口鬧下我!!!以前中5...mock...7x分...佢竟然話:「咁低分!」好明顯係冇理....我唔知評定ge標準係咩!!我就係覺得佢好過份...咩都唔理就係到鬧人...佢要去挑蛋入面ge骨頭...我可以點!!今次得十幾分...佢知道左都唔知左都唔知會點....我最怕亦都係最唔鍾意佢問我考試考成點!!!答佢鮏苦黎辛...唔答佢又話我理佢....都辦法...佢係咁固執..係都要問的話...我就係都唔理佢....唔係我唔尊重佢...係佢跟本冇尊重過我....話我係垃圾...話我冇禮貌!!!!跟本係佢自己有問題先.....過份!!!我唔知佢想我點...我都已經好少理佢ge意願...不過佢想我讀大學...我讀!!佢日又講夜又講..冇所謂...不過講ge野要狢先得嫁...同我講讀機電要2個A=.=講大話都要有譜丫!!佢要挑骨頭ge事多不勝數!!(已經唔係好記得了)佢連我讀緊咩都唔知....其實佢要知咁多都冇用!!
今之後就去左游水....2hrs 之後finished....做完運動的確好d...聽日要去大埔操...要快d操番起自己先得喇....7月7日有比賽「香港國際城市挑戰賽」好似係咁叫....有唔同國家ge運動員的喇....好想去呀!!不過要向學校請假...果日係小殷ge畢業禮...我又想去喎....點好呀?好煩惱....兩個都係得一次機會...兩個都好重要!!點做好呀!!!
今日係小殷考oral 之日子...不過我擔心ge就係...佢yesterday腸胃病....今日又未好番晒....我擔人佢會唔會影響佢ge表現呀?



happyyui
暱稱: 肥杰,,kaka~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-20
2007-12-17
2007-12-16
2007-12-15
2007-12-13
文章分類
全部 (251)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 251
留言總數: 49
今日人氣: 2
累積人氣: 3970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed