今日係最後一日!!
今日係最後一日,今日派卷係最後一份喇
今日係最後一日對住cham
今日係最後一日我同黃洋一間學校
今日係最後一日我同梅姑姑上堂
今日係最後一日.....
同最尊敬的三人分離,心裡有住百般滋味....不好過...很不好過...好傷心....
雖然生離死別係痛苦....但原來一切我以為係必然ge野...都唔係必然...於毫無心理準備之時...就殺我一個片甲不留...好痛...心痛!!
於學期頭....雖然唔想聞到姑姑之濃郁古龍水,不過我倒係覺得抽到支好籤......不過點知依之籤得一半!!太傷了....傷到入心入肺!!
黃洋.....係我最唔捨得的一個老師....佢俾到我知道咩係phy....同姑姑一樣...俾到我知道咩係中國文化!!中化同phy都係好有趣ge科目...係我上左中6 之後覺得的喇....中5果時....要數我最討厭ge科目....首選中文..次之phy....係邊個令我範得依兩科可愛的呢???如果唔係有依兩位明師...我唔會知道中化&phy 可愛之處....
我好想知道why.....why唔俾好d時間黃洋...佢都仲係一個新人...教學上有不足...難道唔可以體諒咩?教授技巧上不夠好...難道就唔可以原諒咩?點解....點解要咁做呀???神呀!!點解..... 你唔係不輕看人之眼淚的嗎?點解你會俾依d令我流淚ge事發生呀!!!
我心情已經好耐都未曾咁低落了!!好down....好似冇晒動力咁.....同屍體好似冇分別的喇....yesterday...我睇到句金句:「我的能力在人軟弱上顯得完全。」主呀....我好傷心呀....我地班ge每一個人都好傷心。HOW CAN I BE STRONG!!!TELL ME!!PLEASE!!!
【神啊!你在哪兒】
我的天,為何總下著雨,遙望長空,神啊!你在哪兒?
如若這匆匆生命真有豐盛意義,何以要面對沉痛失意。
我的心,像迷失在絕處,前路無光,神啊!你在哪兒?
難道這一生彷彿只有不幸際遇,神啊!你別要無言不語!
我沒法控制狂風的方向,也未能知曉,那日方可重見艷陽,
但我知主的手總會守在我旁,前景雖灰暗,信念未搖晃。
我沒法掌管潮水的升降,也未能阻擋遍地冰霜,隨處跌盪,
但我知,主恩典,足夠克服駭浪,無力的心可變堅壯。
我的前路看不到一點光明....
我的後路看不到半條退路....
我的人生看不到一線生機....
我的腳步看不到你
主呀WHERE ARE YOU?
Are you hearing me? |