今日好似.....
今日UT...成間學校好似得番SEVEN 果兩班...少左D FORM ONE....多左D寧靜...唔錯....
冇咩功課....又可以練一練結他了.....
聽日有PURE 補課....9:00AM!!
考試仲返團契?!仲返崇拜??冇錯....我都分析左好耐....返團契係的的確確咁花左時間用左去去"玩"的喇....點解又會有好成績呢??唔通真係有神幫忙??今日我就先撇開鬼神之說。
其實溫書最重要GE都係專心。人人都知道人GE集中力係有限的,同樣時間都係有限。點用有限GE 集中力同時間去溫最多GE書呢??就係愈快可以專注去書本就愈好,愈有效率。
我地如果唔返團契,我地的確係會多左2~3 HRS用....假設依兩個鐘都係用黎溫書....時間的確係多左...不過溫書有冇效率係第二個問題。
第一個情況:可以全時間高度專注,溫書。
第二個情況:好快進入狀態。溫一陣,休息一陣。
第三個情況:用好長時間去進入狀態。
第一個情況:我地大可以不用討論,雖然我唔排除有人可以做到咁GE境界,不過少數人做到GE事...並不適用。
第三個情況:有這情況的人是最多的.....不明不白的,將時間花上了,但又亳冇所得。那倒不如返團契玩左佢了,RELAX一下唔好咩??坐去圖書館,坐左落張𨰻到.....得個望字...又入唔到腦....真係賠了夫人又折兵。
第二個情況:可能做到GE人都唔少.....可以做到咁...已經可以話係好成功。不過要點先可以做到呢??無錯...要有適當GE操練的喇....就本人言。本人大概係天生愚蠢。我學玩圍棋,玩左一年多,入了段..先慢慢的可以學到專注...集中.....不過原來仲有一個更快捷GE方法。
返團契~~其實人工作耐左就應該休息一下.....望下遠GE野又好、行下又好,都係對身體好的.....其實返團契EG人都知道時間用左就冇左....不過唔同GE就係....返完團契人可以更冷靜平靜得好快....依個就係專心溫書GE第一步....唔理係咪有神....團契同崇拜GE目的並唔係要人浮躁,而係要人平靜。完全合乎溫書GE原則!!!返完團契,時間少左...不過換黎GE係平穩安隱...其實係值得有餘的。
其次,返完團契,知道時間少左,就會更珍惜用時間,唔會浪費!!!如此論效率,後者比前者更高;論可以做到專注GE難易度,後者比前者更易掌握。
因為篇幅有限,我又不多說了....
返團契可能幫助人有效的溫書。當然要有好成績,有好GE溫書方法,亦有住相同地位GE重要性。然而要進入溫書GE狀況,就不是一朝一夕可以做到的!!返團契就可以對這方面有幫助!!
今日俾美意&大T問左依個問題,故我就分享一下....^^"
今日羅白生日!!!
今日有音樂LESSON!!!
感謝GE祈禱不絕,感謝GE說話不盡,感恩GE思念不停。^<
OH GOD..PLEASE HELP ME AND MAKE ME STRONG, SO THAT I CAN FOLLOW YOU!! |