| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
| Sorry |
分類: 未分類 |
Bruce!
sorry,雖然me don't know u y cry,but may be is me 整到你cry,
對唔往!
你唔原諒我唔緊要!
你要絕交唔緊要!
大家無friends 做囉!
我對你唔會有留戀!
你有睇this blog的話!.......U know la
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
Yea!  |
分類: 未分類 |
Yea!
今日好悶呀!
上堂都好想訓!
i don't know y 好急Team
仲有!你地都唔知!
果個嘉偉哥唔知佢點解今日好賤!
攞呀腳指豪本書!
why?想不到呀

|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
pp啊!  |
分類: 未分類 |
好鬼想buy pp{PSP}
now才儲到$1100
又擺!
果個固7真係爛gage之王
留言都要用爛gage
俾大家C C!
[屌你老母Hum家橙
產你老母上天版
天版有粒元子彈
炸你老母變Lan旦!!!!!PK]
係佢講!唔係我呀!
你地唔好話我講租口!報寸!
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
爽!!!  |
分類: 未分類 |
唔!今日眞係爽!
今日要返果個科學XX班!
我以為唔駛去!
就一直打機,打打吓!
無la la電話響,
佢原來係我mum打來
話老師打去俾佢,ask me y唔返
死la,咁我就即刻返
上了20分鐘就走
爽low! |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
| 好嘢!夏令 but{唔好cry la} |
分類: 未分類 |
好嘢!夏令 but{唔好cry la}
Bruce i holp u don't cry again la
我會好傷心,你唔好話我冷徑
我關心你"
無?嘢write!
later才寫la
睇睇片la!
|
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
又係咁,唉>>>!!!  |
分類: 未分類 |
今日又係咁,平凡的一天
我都唔想再講果個{姑7}Bruse曾
講哩d爛gege,今日話咩"白黑黑................................"
好多!
Bruse曾,乞人憎
Bruse u see,唔好cry,改下就得!thx!
d人話我爆料好賤!你地話我係唔係好賤?
如果係的話!
咁我同受害者講聲"sorry
嘩!你地都唔知!
今日果個黃象外幾殘,
無帶書唔講囉,仲話自己喉嚨痛,出唔到去!
嘩!個樣幾殘呀!
你地話佢拍唔拍得住1c25同哩果個人妖呀?
話我知!一定要!
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
真係煩  |
分類: 未分類 |
真係煩!
今日真係煩!
1D人就搞難gage,1D人就哭
搞難gage,唉!搞難gege個d就係白X哥啦
有邊個?
咪有係果個{固7}1c30呀!......
佢唔搞難gege真係會死嫁!
今日真係煩!
果個何信人,光頭cake
無端端係到飛支筆去魚肉燒買到
魚肉燒買羅到支筆就俾我,
光頭cake就要我地give he back!!
仲講粗口!緊係唔俾佢la
玩2玩"無啦la攞我把傘,
黃日雄就將支筆擺係
{XX詩}到,光頭cake又將我把傘擺係
{XXx}'s 書包到!
寸寸下,光頭cake無啦la係到哭,
cry 了成15分鐘,哈哈哈!
你煩唔煩?
呀!
仲有who is [666火勢者] ?留言果到!尼個係我Heatproject 名
一定要講你係who,thx!
|
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
好無奈  |
分類: 未分類 |
真無奈!今日俾果個死老猴Miss Tam 好白痴甘問問題@!真係好鬼想
寸9死佢個死老猴,你地話係唔係?留言話我知!
好彩"今日果個{固7}1c30無搞難kage,如果唔係,實係到大大隻字寫
{吊佢老母} ,你地唔好學我!哈哈 ^.6
今日真無奈呀!
仲有,爆d嘢俾你地聽,唔好話係我爆出尼!
爆:係咁,今日我見到黃兆恩,黃象外呀佢地係到談天,
咁我就問黃象外咩事,
黃象外話{黃兆恩同佢講詹雪營鍾意佢,係詹雪營親口say}
我就
話係黃象外佢自作多情,
你地話無唔無奈?都係留言話我知!我好想知! |
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
2008 年 4 月 20 日 星期日  |
| hi!序!!!+=/|&^% |
分類: 未分類 |
Yo!這遍是我第一次打的日誌' 欣賞下la!!
請 大 家 花 2 分 40 秒 看 這 片 段 . .
希 望 大 家 珍 惜 食 物 同 水 . .
有 小 小 心 理 準 備 以 下 片 段 . .
- 最 尾 2 張 相 . .
係 講 個 小 朋 友 冇 水 既 情 況 下 去 飲 動 物 o既 尿 . .
同 埋 用 D 尿 洗 頭 . .
- 而 最 後 一 張 相 . .
係 影 出 動 物 等 到 個 小 朋 友 餓 死 後 而 食 佢 D 肉 . .
最 後 呢 位 攝 影 師 因 為 內 疚 冇 救 到 位 小 朋 友 而 自 殺 . .
而 呢 張 相 就 得 到 " 普 立 茲 獎 " . .
希 望 大 家 睇 完 呢 段 片 . .會 反 省 . .
同 時 . . FORWARD 比 你 o既 朋 友
|
|
|