| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|

2008 年 8 月 26 日 星期二  |
|
很累= =" |
|
琴日去完迪士尼,
好彩無一大早去,
如果唔係就更加快玩完,
因為真係好細!
d機動遊戲都好無聊,
最好玩的是太空山,
最好睇的是3D,
有我最鐘意的唐佬鴨做主角^^~
好想同佢影張相傢,
可惜一直都唔見佢.....
但我有機會同好靚的美女-belle同aurora
belle真係好好好好靚女,
但aurora個真人有d老
最迫真的是白雪!係超似樣!
晚上去食韓燒,
晚上同佢地傾計傾到3點幾,
今日起身去左飲茶,
再去買d手信就回去啦!
 
呢隻野嚇親個小朋友!

見到迪士尼人物的表情,
我第一個係唸起的是ling,,
因為佢地的5官都咁豐富!
|
|
刊登時間︰2008-08-26 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 8 月 24 日 星期日  |
|
家裡很多人 |
|
今天媽媽的朋友上來家了,
怪不得媽媽今天一大早起床收拾家裡!
媽說是平姨一家和平姨的妹妹一家來! 現在家中總共有12個人,
今晚會在家過夜,
很大機會要他們睡地下的了!
我不會讓出我的床啊!
因為不太XX嘛^^" 明天和他們一起去迪士尼玩^^~
幾經辛苦才說服媽媽不要一大早去,
不然就會累死......
(閱讀全文) |
|
刊登時間︰2008-08-24 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 8 月 23 日 星期六  |
|
天晴了 |
|
終於天晴了
今日可以出去找的的,
然後找MEI們了!
今個暑假去了很多次明蔣… 昨晚發了一個很可怕的夢…
只可告訴的的! 我果$700幾時出得糧呢? |
|
刊登時間︰2008-08-23 10:53 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 8 月 22 日 星期五 颱風 |
|
9號台風 |
|
今日無得同的的出去了,
死人台風!!!!!! 中五的暑假快要完了,,
不想再浪費暑假了,,
要玩盡佢傢!!
中六可能無咁多時間同的的出去玩了.... 好彩今個暑假有得去海灘^^~ |
|
刊登時間︰2008-08-22 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 8 月 22 日 星期五  |
|
韓燒 |
|
今天本來是去游水的,
可惜臨時取消了,
我連泳衣也換好的,
所以有點兒不爽! 然後改為去MK吃韓燒,
這間韓燒的食物不錯的,
尤其是雪糕!
陳立政先生竟然向我問路!
最後我帶錯路是意料中的事,
他一來到便破口大罵!
我覺得是他自討苦吃才對......
(閱讀全文) |
|
刊登時間︰2008-08-22 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|