我係最近發生許多事中,發現我係不同朋友心中留下不同嘅感受,有啲覺得我好善良,有啲覺得我好易呃,有啲覺得我好心軟,甚至有啲覺得我好似男仔,無論我係點,最近,我好似中左邪,好容易嬲,身邊嘅朋友係我生曰前離開我,我突然覺得自己好失敗,眼白白睇住自己為唔想感到寂寞,不斷更新朋友,開始對友情失去真心,信心,對新朋友都付出比原本少一半嘅真心,信任,關心 , 愛心, 同友情。我最好嘅朋友,最好嘅哥哥,對唔住,我應體會你哋嘅感受,Sorry