唔知係咪慣左 ,金朝6:50就起左身la~
醒左唔夠10分鐘 ,之後又訓返1個鐘左右,
起身之後去廁所擦牙洗面,
食完早餐之後就係到諗好冇上網呢??
我內心掙扎左好耐 ,盲決定左la~
首先梗係去日記la~點知無端端多左個老公........ = =??
唉~無奈ge係,上唔到30分鐘 ,屋企人:「又上??#$%*(中間ge省略)!!」
之後勁無奈咁關機,無無聊聊咁過左10幾分鐘 ,開電視睇下la~
tvb播緊流星花園,聽唔知邊個講,話指流星個唔係大s,
而係一個帶假髮ge男人,聽左之後好想嘔........
睇到一伴,就入房畫畫la~
食完午餐之後又畫,跟住寫D野,a諾就打電話黎,傾左一陣,就收左線la~
好無聊咁畫左一陣,a諾又打黎,唉~傾唔一陣,屋企人又話呢樣又話個樣,
好無奈咁收線,我諗我金日一定會悶死,好慘a~
唉................金日唔知唉左幾多句la~唉~
之後就去訓la~點知屋企人叫我起身,無奈
原來叫我做家務........算la~見我金日放假,
就幫下你la~之後就求求其其咁做完la~
可能尋日坐足全日,所以petpet有D痛~
唉...........真係慘~
|