| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2008 年 4 月 27 日 星期日 
| |
今日成日都係肥仔屋企打機...爽B ^^
一起身就有人打比我....煩到死
隻腳都仲係痛...所以唔敢周圍去
完本阿管佢地話去遊水..我都係冇去..陣間遊遊下跛左點算^^
之後阿浩又搵我踢波...(都話傷左lok....- -'')
係埋肥仔屋企食飯...有壽c 食 !! 正
雖然係肥仔ma ma自己整既...不過都好好食^^
其實...到左宜家...我都唔知佢對我有冇feel..我唔敢再問佢...
好驚同佢會fd都冇得做...怕怕/.\''
聽日又要出去幫阿媽手做2工...實悶死
希望唔洗做咁多野啦....
冇野好打lo...留cm""哦..thx
| |
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | »
|