規則 : 比人點左名既人要寫16項關於你自己既事 '
習慣 . 喜好 . 目標等等 ..
總之係同你有關既事 '
最後再點多16個人 '
-- 夢想 :
1. 做到會計師-3-+
2. 發達
3. 全家健康幸福
-- 習慣 :
4. 幻想
5. 發呆
6.搞指甲
7. 冇啦啦係到笑(?)
-- 喜好 :
8. 多啦A夢
9. 家人
10. 甜品
11. 漫畫
12. 食野=]
13. 紫色
14. KURUMI
15. 訓教
-- 厭惡既生物 :
16. 小強 點名: (1)KAI (2)Karsty (3)Kaman (4)Niwa (5)Chocolate (6)Akalami (7)Mon表姐 (8)Kayan表姐
10.2.2009今日朝早剩係上左4堂..第5堂放左學.. 我同卓翠翠買左M記之后去左波波屋企到食-3- 食完同卓翠翠係波波屋企探險(?) 之后我地幾個係到講BAR...才得知波波跟卓翠翠 對BAR的知識很豐富-_____-''' *** 下晝要去文化中心聽交響樂...好多人都訓左.. 我覺得幾好聽..我本身都中2交響樂-v-'' 而且重見到豎琴...超令...d音色好"休"美.. 不過睇落去好貴-___-''''$$$$......(閱讀全文)
年初2... 今日表姐2個買左個生日cake比我家姐.. 個CAKE同公公生日個一樣=0-''' 雖然佢未到生日..不過提早慶祝 呵呵-3-''''
年初3... 朝早去左逸豪飲茶... 飲完返屋企..等我家姐返黎之后 我地幾個行去9鍾行街-3-''......(閱讀全文)
年三十晚 朝早11點幾同表姐n家姐去左買打邊爐ge料 買完去左色色睇相.. 之后就返左屋企幫公公婆婆執屋.. 執執下個時婆婆話派利事...哈哈..好無奈呀..個個都唔得閒=w='' 最后婆婆婆派利失敗..呵呵.. 5/6點幾個時開始打邊爐...打打下個拖把起火花..狂係到啪啪聱.. 之后表弟即刻拔掉插頭..但sofa著左火 即刻救火-3-'''救息左之后重有好多煙出黎... 掉左......(閱讀全文)
今日返大陸.. 3點出門口... 去到拱北都3點9...囧.. 等車用左好多時間lo..等到架車又激多人...懶得擠入去 行算數..... 過到去.. 買左車飛,,,, 拎全袋3行下街..=3='' 行到都未到4點半..激悶... 去左書城到買左郭妮d小說... 老實說,,我是因為佢個封面令先買=v='......(閱讀全文)