今日上中文堂,個miss就選人做行長(原因:睇住個個人背詩)
咁輪到我個行ge時候(我個行有4位人兄,2男2女)
全部成績,行為,性格差過我~~~~~~~~~~
點知miss選中我前面個位女同學
(係男仔方面唔受歡迎,極之討厭)
(係女仔方面,可算是男孩子)
對呀sir,miss勁惡,又要串~~!!!
選中佢可能係佢係尖子掛,
佢仲話自己係個誠實ge人
(真係大話妹~~!!!)
個Miss又唔知自己討厭,差唔多成班都唔like佢!!!!!!!!!!!\口/
唉,最後一句!!!!!知人口面,不知心!!!!凡事唔好睇外表(或說話)
我呢種乖學生係唔會咁得閒同個一D討厭ge老師/同學玩!!!!!!!!! |