今日早阿草talking時,我問佢ko哂纏住佢的情情愛愛未,佢未清完(以佢的性格,應該解決了)~~~佢問我點解唔打日記..........我查下.....日記無顯示..........O嘴..............
今日出左<軍事家>,今期出乎意料咁悶,但願下期沒咁悶la~~~~~
今日成日沒上uwants.............(唔知點解唔想上)
今日我看新聞,原來琉球群島的人唔認自己是日本人............中國何時收復琉球呢?????(我夢想中的"大遠東共榮圈"有冇機會實現呢????)
我上網seach<沁園春.雪>時,仲seach到一篇改自<沁園春.雪>的詩,叫<沁園春.血>.........
<沁園春.血>(伕名):
美國風光,千里兵瘋,万里血漂。
望纽约内外,廢墟莽莽;白宫上下,顿時逃逃。
你舞戰斧,我施冷槍,真主上帝試比高。
须晴日,看曼哈顿島,分外蕭條。
石油如此稀少,引無數梟雄竟折腰。
惜阿爾道夫,功虧一簣;东條英機,兩彈魂消。
一代天驕,拉登老弟,只識駕機撞世貿。
俱完矣,數風流人物,還看錦濤。
<沁園春.雪>(毛澤東):
北國風光,千里冰封,萬里雪漂。
望長城内外,惟餘莽莽;大河上下,頓失滔滔。
山舞銀蛇,原馳蠟象,欲與天公試比高。
须晴日,看紅妝素衣,分外妖嬈。
天下如此多嬌,引無數英雄竟折腰。
惜秦皇漢武,略輸文采;唐宗宋祖,稍遜風騷。
一代天驕,成吉思汗,只識彎弓射大雕。
俱完矣,數風流人物,還看今朝。
係咪好勁呢????? |