今日早上返學 11點幾放左啦
返到梨木樹, 整一整d野
係樓下見到阿蘭,跟住送佢去搭車。
之後就返左屋企啦....
4點鐘上到左象山接佢地放學 原來佢地今日要留堂...
正柒仔....因為我好耐未試過留堂啦。
好采有阿玲同高妹係度陪我等*%
等到5點幾 佢地先落 著哂咁囉 要等咁耐
返到梨木樹 換左衫 落去平台坐 吹左一陣風就返左屋企啦
夜晚都係落樓下吹水同煲煙。
最後當然要訓教啦!!!!
係咁多先 聽日再打
各位(男/女)既朋友仔
小雞整左個新既日記板
俾面就支持下啦∼!
可以唔睇日記,最緊要係留言