|
見到Iris 把自己喜歡的MV放了上來a_a
我也好想這麼做-_-v(<無聊!!)
成美>_<你好可愛呀~~~
(正確說法:加藤,,你扮什麼都很可愛-__-v)
恕我未能把小山geMV放上來(哭)
算吧~~-___-v
要看呀~
小錦囊~記得要先關了我blog內的音響呀~~~XD
| | 2010-07-20 05:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
版權所有©2008-2012某某公司。保留所有權利。
|
|
家姐`我本來係想黎比意見你... 但係好可惜你果MV已經入左失踨人口名單-v-
|
|
|