話說我中秋節見到月亮呀~~~~~~ 天文台仲話見唔到-_- 個日我只係食左1個月餅~ 就係小葉請個個啦~~~ yeah~小葉整ge@_@ yummy~~~
唉~~~~ 可憐呀我唔嗲唔調,, 一直搞唔掂50音唉~ 可憐呀我 真係乞人憎-''-