2010 年 9 月 25 日  星期六 
 
Tltle: ...  Type:RAINBOW 

話說我中秋節見到月亮呀~~~~~~
天文台仲話見唔到-_-
個日我只係食左1個月餅~
就係小葉請個個啦~~~
yeah~小葉整ge@_@
yummy~~~

唉~~~~
可憐呀我唔嗲唔調,,
一直搞唔掂50音唉~
可憐呀我
真係乞人憎-''-


  2010-09-25 08:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 版權所有©2008-2012某某公司。保留所有權利。  





訪客留言 (返回 heather96 的日誌)


LuckyLaam 於 2010-09-26 05:02 PM 發表:
我都見到月亮呀...
話說我中秋一個人食哂D冰皮
媽咪話我好卑鄙--(我都覺得果gag好爛:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 747
今日人氣: 7
累積人氣: 7467
每月文章
文章分類
全部 (183)
BLACK (13)
BLUE (63)
COLOURLESS (33)
GRAY (2)
ORANGE (6)
RAINBOW (62)
TRANSPARENT (4)
Moonlight Sonata