| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 可憐 |
分類: 未分類 |
今日行去MTR,見到一隻幾瘦既流浪狗,
心: 唉...狗狗你去邊呀?!
可惜個時太多人,如果唔係我都有個衝動行過去...
見佢行得超快入左個洞度...
勁慘的狗狗....
睇番條路,之前未起另一條路個時,好多人行
依家差唔多D人行另一條路
其實兩條路都差唔多長姐,
點解簡左另一條路?
我諗到一句: 人始終貪新忘舊
當有一個新既野的時候,終會拋棄舊的
也沒有諗過舊既感受
突然...也替條舊路可惜...
所以無論一來一回我都行番泥條路
唉....始終舊的有感情
都係會更加珍惜
可惜...有幾多個唔會俾新既野蒙蔽呢..?!
可惜可惜 |
| 發表時間:2009-10-11 06:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
| 遊戲 |
分類: 未分類 |
lunchtime無啦啦3,4個人同時同我講野-.-
我重點係同一條友講野
我: 下...你講咩=.=
(係我隔離聽唔到佢講野,太多人係我耳邊講野)
A: xxxxxxx
我依然聽唔到-.-
仲要俾佢妖番轉頭= =
跟住兩堂玩心理測驗
呀SIR要我地畫樹
晝晝下樹加左好多野上去-.-
跟住叫左3個同學出去晝
sir: 拿...泥個幾有創意既...
琪搶左我個張: 禁x嘉x泥d叫咩呀?!哈哈
我: 叫誇張..拎番泥=口="
玩Bingo,簡自己9個優點
呀sir抽號碼,點知我中左了- -""
sir: 講下你個9個優點
琪就幫我讀晒
sir: 咦..禁你個原則係咩呀?!
A: 梗係睇晒所有BL既野啦!!!
all: 哈哈
我: 我唔係腐女泥架!!
sir: 好啦...d心理測驗玩晒,同你地玩個遊戲
心: feel到好快輸..=.=
sir: 拿...一陣我問既問題都要一定我講既答案
好啦,全班起身
點知問左問題已經勁多人笑wo
心: 有咩好笑??-3-
sir問我,我若無其事答
sir:好野wo,笑都唔笑下!
琪: 禁好你都唔笑架?!
我: 我都唔知個gag位係邊,點笑姐=.=
琪: 應笑又唔笑,唔應笑先笑-_-
我: 我都唔想架= =
第二轉我依然無笑
sir: 嘩...x嘉x你可以入決賽啦wo,勁!!
我: 下- -仲有決賽??-.-(我已經企到好累- -)
而且全班得番4個企-.- |
| 發表時間:2009-10-09 10:48 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 79 | »
|