豬油㊣※£¥¢GEO 既blog
我第1次搞d咁高科技野
我會檢視過失 總結經驗 訂出方法 不再重犯是次錯誤
heeeeeeeeGEO
暱稱: 豬油㊣GEO
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2013 年 7 月 7 日  星期日   晴天


Design for performance 1 分類: 未分類

經過2星期holiday之後,又要上堂design for performance

2nd yr spatial student比我想像中多,

+ N,georgia, brianna, andrea

仲有13rd yr + 24th yr + 42nd yr VCD同其他major,全部女仔,超無奈,

其中有2個似NBK既女仔,佢2d英文好kiwi,但係就著得似korean

所以唔知佢地邊到黎,上堂時講個script一日睇過,所以都知道講d咩野,

落堂後,我地要去downstage到集合,就係我地個project designspace

我又早到,入到去見冇人,走左上第2層,開門裝下個theatre有冇人,見到d唔識既,

所以就走番去樓下坐,冇耐我miss黎到,跟住 d人都開始到,

所以我地就去參觀下個theatre,backstage,grid

theatre比我想像中細!

 

星期二上堂課分組,成班得我一個男仔,

分到我識既人就好,可惜我同兩個讀其他科既女仔一組,

之後要諗3key word係關於個script,分組傾真嘔電,

跟住一齊做research搵圖,d電腦比其他人用曬,

所以我就跑番home拎我部電腦,又跑番studio

 

星期三就present我地個group research,簡直就係痛苦,

之後又落堂,去willis st一個地方到meet,我之前都冇聽過話會去,

所以有d驚會lost,因為我都唔係好知係邊到,淨係知左邊有subway

featherson st 路口,我行過見到subway,見冇人係到等,

但係我估應該係,我繼續行直至見到路口,就調頭番subway果到,

一行到就見N同另外幾個人行黎,我就知冇錯,之後等埋其他人,

我地就去一個地方幫missfdd mapping既野!

 

星期五分組同時段傾我地個final,聽完我組果2個人講之後,

我覺得我果個ideatraditional,跟住我又留低聽埋其他組果d人既concept

之後聽曬即刻present個新ideamiss,佢話ok,所以我就去馬,

我地miss幫我地拎左d免費票去睇個performanceSydney bridge upside down

夜晚去到downstage,去counter到達我個朵拎免費票,等入場,

入到去搵個位坐,之後我班果2NBK既女仔tammysharline走黎坐我隔黎,

問我覺唔覺奇怪,因為我係班上面為一1個男=.=,之後睇成個performance都唔明佢講咩,

好彩唔係得我一個唔明,不過都幾好笑

 

星期六係home downstagevectorworks model

 

星期日番studio用電腦renderandreageorgia都係到!






訪客留言 (返回 heeeeeeeeGEO 的日誌)


mamamea 於 2013-07-08 10:39 PM 發表:
Congratulation!!! You must feel good with these A grade results. Proud of you~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nel 於 2013-07-07 04:56 PM 發表:
我走去同workshop個人say thank you同幫佢手close番counter!- 做得好

Glad to see that you obtained such good results. I guess you were probably 全班第一名 in the last semester.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]