|
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| niconico |
分類: Music什麼的 |
終於申請到niconico既ac~~
佢果d cm係好似字幕咁飛過~~
有陣會多到成個畫面都[姐]著哂
好好玩~
不過成日都話
ニコニコ動畫的請求
請不要短時間內連續的進入本網站
為讓動畫試聽瀏覽更為暢通,請使用者務必遵守ニコニコ的網路規則
= =呢個好煩...
又去聽magnet
最初我以為4個人唱.....
原來係得2個
仲要係女仔= =
佢地唱男聲真係好正> <
由上個星期5開始去元朗(又)學結他
因為我用寶寶都未去過
所以就話提早1個中
4點4係輕鐵站度等
但係我星期5又要畫畫
我畫畫因為要練考試畫
一定要畫夠2個中
((= =我都唔知自己講咩))
總之最後就遲到啦!!
第1堂就遲到啦~~~~
不過去到.....
個siR仲遲得多
個亞siR個樣??
呃.....
我中意佢d頭髮
囉....
係囉
嗯.....
|
|
|
宜宜 於 2009-07-19 11:41 PM 發表:
我聽開都系女聲,揾唔到男聲唉
|
|