唔記得簽名添=-=失察.....
補充下啦~
鐘sir既側面同對眼真係好令~~~~~
今日咩writting ass.
例牌唔夠字數
無聊
係張問題紙上畫公仔~
就係下面果張啦~
呢張係我返屋企之後再畫出泥既~
因為原來張問題紙要收-.-
希望唔會比人鬧啦~
我呢d乖乖女泥+嘛~xdd
[scan功能試驗完畢]
[整體表現:理想]
[冇買錯野xd]