本來今日要去拜山
不過我扮未訓醒
老豆唔理我嚕~~~
YA~~~~
如果聽日唔係考phy chem bio的話我會去既~
不過....
我要溫書\口/
淨係努力溫phy!!!!!
不過都有望下本chem書
bio就...有翻下幾頁.....
中屎未睇~__~
可能今晚先會望幾頁
phy!!!
我要打破全英文就唔合格既記錄!!!!!
以上.