柑逸呀-*
莪de藽藽小b仺生逸呀[!]*
莪童一姐一齊買左苯書書比小b仺*
壹亼出壹半*都腰成陸拾蚊`丫[!]*
TMD d人點解可以成篇野都用火星文打blog?= =
我打左4行...
放棄啦= =
唉....
咁打字好好玩咩?
淨係搵d字點打都用左我10分中
淨係果4行炸喎
痴線嫁d火星文神人= =
是但啦..
總之就係...
(^)bebe生日快樂(^)