|
|
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 心痛/__\ |
分類: 歡樂の3A |
就考試啦~~~
又冇乜功課
亞媽未返到我唔會自己去溫書既~
因為部電腦實在是太大誘惑了
就考試所以唔打online game住
唔係又一發不可收拾
冇野好做~__~
Drrr又未出新一集
想睇化物語
不過都係等考完試先追
冇野做~丫~
咁就執野啦!!!
張枱爆勁亂

執完哩個呢~~
就執下電腦入面d野~
因為e+部腦比我裝左近10GB野= =
唔計唔洗裝果d..
e+慢到死咁
咁就del下d無用既野
好似d圖...
淨係網王都有304張圖囧
果d係我3年班開始儲到e+
為左部腦...
唯有忍痛del咁d..../口\
仲有好多我解裝左未del哂既game=-=
gamegame88啦~~~
圖圖88啦~~~~
|
|
|
朋亻子x 於 2010-06-01 05:54 PM 發表:
我見到maths ch7 ge opening question呀-0-!
|
|