噗噗~(dance)
崎山 蓉司
doll-doll
heeileey
暱稱: `H!eEy_嗨兒~
性別: 女
國家: 香港
最新文章
我不是歸人 是過客
[迷信野]與水瓶座相處...
旅行黑化
(轉)超準的水瓶女分析
文章分類
全部 (211)
4D異聞錄 (27)
acg//腐物w (5)
F.2到此為止 (50)
F.5真忙碌 (12)
Music什麼的 (7)
歡樂の3A (60)
偽•文學創作 (25)
偽•術•創作 (8)
暑假熱到爆 (3)
暑假熱到爆炸 (8)
暑假熱到已爆炸 (6)
2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


熱爆+攰爆的一天 分類: 歡樂の3A

今天最高氣溫32度=D

然後我今天.....

早上7點9起身

仲要係真人鬧鐘嘈我起身

8點出門口

個太陽照到周圍成個微波爐咁

8點已經曬到咁啦!!!

入hall時事擂台

我av team去後台玩

結果hall個冷氣神左

後台熱到甩肺

完左之後去104練舞

開左冷氣+1號風扇

都係跳到熱哂-=-

尖尖尖~尖~尖~尖尖尖尖~

xDDD

中午出紅高食飯

個太陽呀~~~~~~

痴線嫁~~~~~~~~~~~~

好熱好熱/___\

跳跳跳跳到4點半

散人~

我去畫畫.....

點知個畫室個冷氣又........

好熱好熱.....好熱呀!!!!!!!!

畫畫畫

畫到9點

5點....6點....7點....8點....9點.....

4個鐘頭(H)

好攰好熱

訓教






訪客留言 (返回 heeileey 的日誌)


yanayki 於 2010-07-04 06:42 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chiakiT 於 2010-07-03 01:20 AM 發表:
我琴日出街去元朗係36度囉= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打錯XDD
係42度=D
Posted at 2010-07-03 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherryfing 於 2010-07-03 12:01 AM 發表:
(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]