今天最高氣溫32度=D
然後我今天.....
早上7點9起身
仲要係真人鬧鐘嘈我起身
8點出門口
個太陽照到周圍成個微波爐咁
8點已經曬到咁啦!!!
入hall時事擂台
我av team去後台玩
結果hall個冷氣神左
後台熱到甩肺
完左之後去104練舞
開左冷氣+1號風扇
都係跳到熱哂-=-
尖尖尖~尖~尖~尖尖尖尖~
xDDD
中午出紅高食飯
個太陽呀~~~~~~
痴線嫁~~~~~~~~~~~~
好熱好熱/___\
跳跳跳跳到4點半
散人~
我去畫畫.....
點知個畫室個冷氣又........
唉
好熱好熱.....好熱呀!!!!!!!!
畫畫畫
畫到9點
5點....6點....7點....8點....9點.....
4個鐘頭(H)
好攰好熱
訓教
|