顏色的話.0.
我由細到大喜歡的次序應該是...
粉紅色-->粉藍-->紫-->鴨屎綠-->黃-->紅
吧.0.
所以
現在就是紅了xddd
不過其實每個種類入面我都唔會有最喜歡的
只有在某時期最喜歡的
.......
明嗎?-.-
總之現在的我喜歡紅色
然後發現
現時喜愛的卡通人物都係紅色xd
排榜首既紅執啦*w*
快3倍既紅彗星啦~即係馬沙啦~或者叫夏亞?
同埋阿斯蘭大人啦~
佢地都係紅色做主色*0*
高達0079呢家野......
問成個f.4都係得幾個人識-.-
邵sir都係高達迷.0.
係D.T室有隻普通渣古同一隻紅彗星膠紙座XDD
|