FB好處就係一有咩消息可以即刻上傳
雖然blog呢樣野都可以咁做.........
不過我覺得次次都得一句半句好怪-.-
以下係上堂無聊寫既類日記
11年3月7日
又睇完一本書,平均2堂phy睇完一本
實在太好啦呢個一目十行技能
書展買既書睇左2本炸都係
唔得啦 要再睇快d 暑假買果d都未睇完
唔打機果陣就睇書啦
前日跟萌k幫佢個黑執團做攝
見到好多好令既cos \(0w0)/
都係用果部細機影 葡萄攝2部connan\口/
萌k好萌~~~好受~~~lady red套宴會好令+w+
變態老爺呀~~~~~型到乜咁的384君(l)
仲有168cm既女少-.-同(正常)高度女少君
晚餐食梗有間係左梗既m記
$28蚊呀!!結果比哂d散子小k 差佢$5
今個星期6比返佢lu~~~
11年3月8日
琴日放學後又跟米仔去女廁 睇佢幫maggie剪wig
然後行去菜意橋$10買假花
之後食下午茶 犯賤的我又用了$15去食m記
琴日係屋企上淘寶狂搵cos服 唔知又發咩神經
結果終於比maggie呀..cola呀..米仔呀..說服了-.-
套服rmb248 個wig rmb75
隕hkd500啦~_~ 唉~~~好貴...
不過諗返轉頭 1張gash1200都$116啦
更何況我f.2果陣個個星期都買一張?-.-
$500買到4張1200炸!!
嗨兒!!你要下定決心呀!!!唔可以中途放棄嫁!!
化妝叫左米仔幫/教我 但....我真係覺得我塊面好肥-.-
唉...似足老豆="[
cos克勞的話,咁我咪要買束胸lo~~0o0
~__~lady red話我d廁紙似漢娜囧
但係漢娜套服同個wig都貴d.......
|