|
|
2011 年 6 月 15 日 星期三  |
| 就快考完試啦~ |
分類: 4D異聞錄 |
考埋聽日就考完試嚕~
今次考試HEA到癲~
今日考2樣野都要用腦-=-(((有邊科唔用腦?
中文作文作得一塌糊塗~
VA又比小豬LAM FAKE左~
油木顏色油到手都癲~
我畫既Q版小人一如以往的不可愛~
我既上色速度一樣慢到嘔肺~
啦啦啦啦啦~
之前用左成日唔開電腦惡背文學既功用終於顯現左出泥
好啦你開心啦我到E+都記得短歌行- -
考PHY果陣好開心~
因為我唔洗交白卷~
有1頁係講光呀www
mc都有幾條係光呀www
咁就埋首努力左1個中頭
淨返1個中頭比我畫公仔=]
又有人講drop唔dropVA好~
比我呢D基本上對入大學期望放棄左一半既人泥講~
VA分數好定壞~冇乜所謂~
淨返1個X入唔到某某大學都唔關我事
係呢一年~我意識到
我係VA呢科唔係我想像中咁好
果D咩咩LOGO設計...
咩咩設計...同埋果D好[焊]既題目
SORRY我完全冇興趣+完全冇頭緒
出路?
細細個諗果D咩咩畫家咩咩設計
算啦
E+我的志願是一個編輯
小說出版社的小編輯
所以說到底....
難道中文才是我的菜?
|
|