噗噗~(dance)
崎山 蓉司
doll-doll
heeileey
暱稱: `H!eEy_嗨兒~
性別: 女
國家: 香港
最新文章
我不是歸人 是過客
[迷信野]與水瓶座相處...
旅行黑化
(轉)超準的水瓶女分析
文章分類
全部 (211)
4D異聞錄 (27)
acg//腐物w (5)
F.2到此為止 (50)
F.5真忙碌 (12)
Music什麼的 (7)
歡樂の3A (60)
偽•文學創作 (25)
偽•術•創作 (8)
暑假熱到爆 (3)
暑假熱到爆炸 (8)
暑假熱到已爆炸 (6)
2011 年 6 月 15 日  星期三   晴天


就快考完試啦~ 分類: 4D異聞錄

 考埋聽日就考完試嚕~

今次考試HEA到癲~

今日考2樣野都要用腦-=-(((有邊科唔用腦?

中文作文作得一塌糊塗~

VA又比小豬LAM FAKE左~

油木顏色油到手都癲~

我畫既Q版小人一如以往的不可愛~

我既上色速度一樣慢到嘔肺~

啦啦啦啦啦~

之前用左成日唔開電腦惡背文學既功用終於顯現左出泥

好啦你開心啦我到E+都記得短歌行- -

考PHY果陣好開心~

因為我唔洗交白卷~

有1頁係講光呀www

mc都有幾條係光呀www

咁就埋首努力左1個中頭

淨返1個中頭比我畫公仔=]

又有人講drop唔dropVA好~

比我呢D基本上對入大學期望放棄左一半既人泥講~

VA分數好定壞~冇乜所謂~

淨返1個X入唔到某某大學都唔關我事

係呢一年~我意識到

我係VA呢科唔係我想像中咁好

果D咩咩LOGO設計...

咩咩設計...同埋果D好[焊]既題目

SORRY我完全冇興趣+完全冇頭緒

出路?

細細個諗果D咩咩畫家咩咩設計

算啦

E+我的志願是一個編輯

小說出版社的小編輯

所以說到底....

難道中文才是我的菜?






訪客留言 (返回 heeileey 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]