好啦E+先泥8月回顧我真係-.-
成個暑假都忙到不得了YAY
8月2號~
漫展去出女人克.0.
搵左鍾鍾一齊去(做我打雜)~
同小K約左10點半金鐘....但我問K仔借相機....
9點幾已到金鐘-.-
果日著住對唔岩SIZE既5CM高跟鞋行到對腳生哂水泡YAY
8月5號~
返學拎重考結果._.
升到f.5~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8月6
文學散文班第1堂
感想:好悶
係咁講什麼是創意
係咁做閱讀理解.....
妖你呢d叫散文創作班?!!
8月7
去睇人練歌王舞.0.
睇左一陣就同亞媽去銅鑼灣

唉唔打啦自己睇啦......
|