篇qz係我既感受...個個人既感受都唔同....你篇回應我已睇.......但係我既感受都唔會改變...對於屯天既學生會年年都廢...起碼我入泥4年4年都係廢...但係我知廢既原因唔係同學...係因為呢間係屯天.......
for u既你地....係我眼中係一班聽老師話既學生.....(就算你地唔係,但呢d就係一d唔熟你地既我對你地既感覺)
而對面alter...係我眼中係1班反叛既學生......佢地比我既感覺..係佢地可以會令學校改變一d既制度
盡管可能到最後alter當選左後都係改變唔到我地強大既屯天...但....係我眼中.....alter比你地for u更有可能改變學校
|