| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-05-21 |
發覺 . 越來越大壓力 .
好多個的tests . 仲有快到的exam ..
令人好緊張 . 要加緊溫習啦!!
日日都要做的maths .. 好討厭 !!
每一次既功課 , 令人討厭 .
但係. 我要讀好 . 入理科 `

我住在加拿大的表妹+表弟` =] 可愛嗎??
|
| 刊登時間:2007-05-21 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-05-18 |
多謝大家關心牙` =] 我好番好多啦
不過把聲好沙 .. 
依幾日都有test . 好驚
琴日is整水晶膠. 好想知道係點 ..
應該不錯吧!! 好期待喔 =]
依家早會日日都講到搭5. 企到我好攰 .
"蝦"病人 . >33<
我好想把聲快d好番可以大叫
將一些不開心的時透過大叫舒發出來
好想回到小時候, 無拘無束 . =] |
| 刊登時間:2007-05-18 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-05-15 |
琴日睇完社排+打完波之後就好唔舒服 >33<
番到h0me, 眼紅了 . 好辛苦 .
之後仲發燒 . 整到我唔想溫書 .
今次is肯定好差喇. 唯有exam加油啦!!
今日番到學校. 開完l0ck 之後就喊左出黎 .
有琳安慰我 . thx!!
點解呢?? 之後上堂唔想上 .
好采lunch之後冇事 =] 感恩 ` |
| 刊登時間:2007-05-15 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 32 | »
|