功課都未做呀 XDD 咁次慘啦
好怕比D老師罵
XDD>..<
要快D做哂佢
等陣過去柏HOME做功課
佢話教我喎
連強都去
好想快D做哂D功課佢
呢日好開心
100%開心果
仲有
我有睡公主 中文同英文 連國語都有XDD= =好怪
都可以問我LOR架
唔好問我邊個仲意邊個
呢D意見
我比唔出
SORRY
要既問番個個人
謝謝
打住咁多先