d test得返個bio,今日放學test就輕鬆lu=]但係前幾個都係唔滿意:(
講下尋日先,放學extra class後,去左仙x岩坐,study bio=]
佢真係好似楠- -後尾就去左kge,8:15先走返屋企
今日好late先起,,,好攰呢-3-
phy,派test,比我想像中低- -
lester好煩- -成日嘈住晒- -
maths,石石好勁牙xd
舅母前幾日返左黎啦,唔知why我見到佢都會覺得好HAPPY=]]]幾時可以再好似今個暑假咁玩呢?!
好掛住家姐&macus! 
我發覺你1句話,便足以令我安心好一陣子=]
|