小晞の誌﹏<3
heibe3
暱稱: 小晞<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
01.10.2010
09.09.2010
07.09.2010
06.09.2010
23.08.2010
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 11
今日人氣: 4
累積人氣: 429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 15 日  星期二   陰天


15.06.2010 分類: 未分類

真係好沮喪嘛(!) 唉......

science 做實驗完全都唔知要做乜,,(TOT) 

個實驗(我)仲好似未做過咁,,完全唔識(!)

份卷只係答咗2題,都係d好common既野 T^T

真係唔識點用TRIPLE BEAM BALANCE 囉~~ 搞錯!! >^<

今次係倒轉黎考,,由30號開始(!) 

貴為1號既我,,, 竟然係410等咗3個鐘!!!!!!! q(TOT)p

oh my GOD!!! 今日真係黑到冇得再黑,,T_T

勁憎做實驗啊!!!! 嗚....... 

幾經辛苦1:15 pm 終於放人,, 即閃!!!!!!

放咗學打比關心心,,冇人聽...-______-

10成9都冇等我架啦,,

琴日我冇等佢,, 我地打和啦!! 牙妹^U^

見牙妹冇等我食lunch,,本就諗住同陳x澄食啦(!)

點知某某人想約佢去冒險樂園玩喎,, 咁咪算囉~~

落咗去蔩大仙中心食lunch,,一陣要去嫲嫲到(蔩大仙)... 順路啦!!!^___^

食完之後he咗成粒鐘,,悶爆!!!! 

一直行都覺得好奇怪,,個個人行過都用d奇怪既目光望我-_____-

hey!!! 有咩好望???!

行過d shop照吓鏡(玻璃),,原來自己套校服有d OL feel!!!!!

我着落好似好唔襯個人咁......-O-

算算......都冇乜心機打扮吓自己,,, 成個人down晒(!) 

唉.......

之後3點幾4點上咗去嫲嫲到,,,,,,

睇咗陣電視,, 陪牙表妹玩吓(電腦),, 自己又玩吓facebook,,,,其實係等緊人齊......

堂家姐落埋黎,, 另1個表妹又番咗黎,, 見冇野做就係到勁de......

de到食飯先出去客廳叫人打招呼食飯...

食完飯就個個坐晒係到食fruit睇電視,,,,,,, 都唔錯啊!! 哈哈(!)

睇到10點就走咗,,因為我住沙田都幾遠,,依家唔番去會冇車搭...

本身諗住睇埋" 談情說案 " 先番去,,但係睇到1半就走咗啦(T^T)

唯有上得閒上tvb睇番啦(!)

番到屋企因為頂唔住成1000磅重既眼皮既原故...

沖完涼之後就即刻瞓咗-____-

發表時間:2010-06-16 11:01 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 heibe3 的日誌)


sallykws 於 2010-06-17 01:39 PM 發表:
點解仲未轉Wall paper咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔得閒ma,,,遲d會搵架啦!!!
Posted at 2010-06-17 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TTalent 於 2010-06-16 11:07 AM 發表:
COMMENT X 1
COMMENT X 2
COMMENT X 3
COMMENT X 4
COMMENT X 5
COMMENT X 6
COMMENT X 7
要回
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz!! 
Posted at 2010-06-17 03:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]