今朝6點幾就起咗身,,因為琴日懶未溫完唯有今朝起身咆書^____^|||
都係照常番去考試,,今日考ENG SPEAKING,,ok啦!!! 算係咁^U^
因為係第1個考,,10:08勁早就放得!!!!!! q(^0^)p
陪咗陳x澄行咗陣荷理活(佢要等人_),,10:40就番屋企(!) 嘻嘻...
11:15 番到去就即刻睇晒牙妹借比我睇果2本comics啦!!! 都唔錯架xdd;
12:?? 煮lunch食,, 點知跳fuse-___-
好在岩岩跳之前煮好,,但係我牙哥就遭殃啦!! 哈哈~~
13:?? 食完就開始練琴,,聽日考music instrument(!) 唔可以唔練,,如果唔係聽日一定死硬!!!
唔比個老師睇死都比牙媽鬧死!!!! xp""
15:?? 休息咗陣,,難得牙妹打黎問我打咗琴日果篇未,, 就早d上黎打blog^____^
唔好要佢等咁耐嘛!! 廢事今晚冇時間打又要聽日打番,, 好似唔係咁好咁xp
1陣諗住練多陣琴就溫中史-,- 中史唔炒得架!!
1黎我係科長,,2黎係因為我會比牙哥鬧死,, 唔識佢既人唔知佢係變態xp
佢自己中史勁,,又要我勁-___- 但係佢又唔會叫我對上個牙哥讀喎,,搞錯!!
問佢點解就話我對上果個讀唔掂書,,話我得所以要我讀,,如果唔係就晒咗-__________-
做佢牙妹又讀到書既人真係命苦T_T
唔知點解由考試開始果日我10點後就會勁想瞓>___<
搞到唔可以開夜車,, 有時未溫完就要朝早起身溫,,有次仲試過5點就要彈起床#.#
不過所謂先苦後甜,,考完試就勁開心!! 21號要同牙妹去溜冰呢^___^
|