小晞の誌﹏<3
heibe3
暱稱: 小晞<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
01.10.2010
09.09.2010
07.09.2010
06.09.2010
23.08.2010
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 11
今日人氣: 7
累積人氣: 432
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


17.06.2010 分類: 未分類

今朝6點幾就起咗身,,因為琴日懶未溫完唯有今朝起身咆書^____^|||

都係照常番去考試,,今日考ENG SPEAKING,,ok啦!!! 算係咁^U^

因為係第1個考,,10:08勁早就放得!!!!!! q(^0^)p

陪咗陳x澄行咗陣荷理活(佢要等人_),,10:40就番屋企(!) 嘻嘻...

11:15 番到去就即刻睇晒牙妹借比我睇果2本comics啦!!! 都唔錯架xdd;

12:?? 煮lunch食,, 點知跳fuse-___-

好在岩岩跳之前煮好,,但係我牙哥就遭殃啦!! 哈哈~~

13:?? 食完就開始練琴,,聽日考music instrument(!) 唔可以唔練,,如果唔係聽日一定死硬!!!

唔比個老師睇死都比牙媽鬧死!!!! xp""

15:?? 休息咗陣,,難得牙妹打黎問我打咗琴日果篇未,, 就早d上黎打blog^____^

唔好要佢等咁耐嘛!! 廢事今晚冇時間打又要聽日打番,, 好似唔係咁好咁xp

1陣諗住練多陣琴就溫中史-,- 中史唔炒得架!! 

1黎我係科長,,2黎係因為我會比牙哥鬧死,, 唔識佢既人唔知佢係變態xp

佢自己中史勁,,又要我勁-___-  但係佢又唔會叫我對上個牙哥讀喎,,搞錯!!

問佢點解就話我對上果個讀唔掂書,,話我得所以要我讀,,如果唔係就晒咗-__________-

做佢牙妹又讀到書既人真係命苦T_T

唔知點解由考試開始果日我10點後就會勁想瞓>___< 

搞到唔可以開夜車,, 有時未溫完就要朝早起身溫,,有次仲試過5點就要彈起床#.#

不過所謂先苦後甜,,考完試就勁開心!! 21號要同牙妹去溜冰呢^___^  

發表時間:2010-06-17 03:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 heibe3 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]