哈! 今日就係最後1day啦! 好唔捨得大家 T_T
今日番學冇特別,去咗CONCERT HALL聽orchestra表演...
好想瞓...... xp
放咗學之後同陳澄澄去咗mk信和+先達 ^__^
去信和時行過兆萬,, 見到勁多日系mobile, 勁靚 !!!
勁想要, 點好! xp!!?
果到仲有好多勁靚既貼紙相機!! 下次1定要同班fdz黎影啊^__<
去到信和,話今日冇貨, 下個禮拜先至有, 但係我下個禮拜入咗camp... -,-
陳澄澄話可以幫我去睇睇^__^ 暖死你了(說說而已xp) ~~
去咗先達睇睇, 都冇乜特別咁... -___-
番去時去" 歇腳亭 " 買咗杯野飲, 都幾好味, 飽晒 ^.^
3點幾就番到屋企, 最後都係決定唔買隻碟T_T
雖然好中意HSJ, 但係覺得有小小浪費咗我d 錢 -__-
算啦!! 都決定咗, 無謂浪費我d腦汁去諗咁耐 xp
|