倒數已經去到 0 啦!! 真係下年先至可以再見到大家啦(哭) T___T
雖然今日係結業禮, 但係真係好唔開心!!
有d要留班既 + 迦迦(去英國), 呢d同學真係冇得再見啦!!! (哭...)
雖然今日YIC慶功宴, 但係真係唔似慶功宴-___-
放咗學之後陪咗關心心去shatin,, 因為佢唔識去所以陪咗佢去-___-
算,, 都開始放summer, 但係今日就冇得去玩啦(雖然唔知去邊到好)!!
之後本身諗住番屋企, 但係最後去咗大埔搵我老媽子xp
話今晚去家長晚會喎,, 雖然知好悶, 但係好過係屋企發瘟-,-
係教會到幫手幫咗好耐.. 不過都幾好, 起碼有d野做^__^"
去咗hollywood到行咗陣,, 新開果間名牌果然名不虛傳,, d衫都幾令令 ^^
睇中咗1件長T,, 媽咪應承我下星期五買比我^^ (笑)
完咗之後去咗食" 藍天使 " , 撞到hoho佢地都係到食 ^__^"
|