琴日勁恐怖=.=
咋日..我如常去周文屋企飲野=.=之後我老婆話胃痛之後走先...咁樣我就送佢番屋企啦...
好啦..送完之後..發現好想小便=.=之後..就係一二郭到去啦=.=
點知.......................我發現射左落個神主排到=.=之後..係咁講對唔住..之後去左周文屋企請教
如何是好..之後佢媽媽叫我去整番好..之後仲叫我燒3支香比佢..
係雷電交加o既晚上..我獨自回家...下著雨..路上沒有任何人..只剩下我在路上
回到家的樓下..發現有鈴鈴聲..仲有飯係地下.=.=驚到我死咁=.=
之後番到屋企沖左個涼就訓左
今日...6點先起左身...7點幾落去買包煙..之後飲左陣野吹陣水就番到屋企
|