~~熙~~~!!^^

2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


2009-03-23 愉快 分類: 未分類

今日12點先起身,一起身就開電腦打機,中途落咗街行咗一陣,返到屋企再打機,打到5點幾,6點幾Y蚊來電話去食飯,我應承了^^,當然唔係只係我同佢啦^^,仲有Y欣同Y良,我地去咗Y欣留下食飯,去咗食煲仔飯(阿蚊介紹~~!!^^),超好食~~!^^~~!!yo~~!!!^^,食完飯之後去咗就近嘅公園傾咗一陣計就各自回家了,因為聽日仲要返早呀~~!!!>x<

Y蚊,Y欣,Y良同你地傾計真係好開心呀^^,仲有識到你地真係好呀~~~!!!






訪客留言 (返回 heichow 的日誌)


偉§ 於 2009-03-23 08:05 AM 發表:
熙哥 0.0?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,偉兄~~~!!!^^

Posted at 2009-03-23 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]