~~熙~~~!!^^

2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


2009-04-12 分類: 未分類

~~~!!放咗幾日假,好悶無嘢做,

最多同D fd 出街行下,睇下嘢,食下嘢錦啦~~~!!!

本來諗住上山頂嘅,但係D fd臨時唔得閒,搞到無得去,無辦法~~~>x<

因為好耐無上過山頂,好想去行,好想去玩,唯有等下一次啦~~~!!!

星期日即今日約咗家樂,Y蚊佢地夜晚去食糖水,我地去咗深井(家樂駕車~~^^).,

好搞笑,我地行錯路,Y蚊就話我地錦快食完返屯門啦~~~!!!^^

我地哈哈大笑,最後終於到深井啦~~~~!!!

去食發記,好多人呀~~~!!>x<,等咗一陣就可以啦,都好,

差不多食到11點就走了,之後我地就各自回家~~~!!!

差不多了~~~!!!!88~~~~!!!!^^

 






訪客留言 (返回 heichow 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]