唉~~~!!放咗幾日假,好悶無嘢做,
最多同D fd 出街行下,睇下嘢,食下嘢錦啦~~~!!!
本來諗住上山頂嘅,但係D fd臨時唔得閒,搞到無得去,無辦法~~~>x<
因為好耐無上過山頂,好想去行,好想去玩,唯有等下一次啦~~~!!!
星期日即今日約咗家樂,Y蚊佢地夜晚去食糖水,我地去咗深井(家樂駕車~~^^).,
好搞笑,我地行錯路,Y蚊就話我地錦快食完返屯門啦~~~!!!^^
我地哈哈大笑,最後終於到深井啦~~~~!!!
去食發記,好多人呀~~~!!>x<,等咗一陣就可以啦,都好,
差不多食到11點就走了,之後我地就各自回家~~~!!!
差不多了~~~!!!!88~~~~!!!!^^
|