~~熙~~~!!^^

2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


2009-04-28 愉快 分類: 未分類

哈 哈 又一個禮拜無打嘢啦~~~~!!

琴日星期一西餅堂測試,要做丹麥酥,不過我地之前知道要測咩,所以都ok,我地好似平時咁做,當然整潔就要做好D啦,

我地仲要做一個朱古力名牌同一些裝飾,不過時間唔係好夠,我地都遲咗D先交到作品~~~!!>x<
最後到miss評核,我,Y良,Y欣,男鈞個皮最好,仲有一個嘅不過唔記得咗~~~!!!>X<,裝飾方面就Y蚊最好,不過我地全部都合格~~~!!^^
中文堂諗住做口頭報告,不過做唔到住,下堂先做~~~!!>x<

今日都過得好開心,同你地玩得好激,大家都哈哈大笑,人際堂仲睇咗由飽起靜得到影后嘅"天水圍之日與夜",套戲都ok好睇,睇完我地就放學啦,我地成大班人一齊去搭車好開心,同你地一齊真係我最開心嘅時候,今日差唔多啦~~~~!!

88~~~!!!^^

 呢個係我嘅~~~!!^^

呢個係Y蚊嘅~~~!!^^

呢個係家樂嘅~~~!!^^

呢個係Y良嘅~~~!!^^

諗住整Y欣妳個張架,點知無妳幅圖呀~~~!!>X<

 






訪客留言 (返回 heichow 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]