| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| */﹏話劇,,,,,結果出左la....>w< |
wohoho~\
我地果個組拎左....
5個獎-------
最佳男主角-------roy哥,,,,(鐵扇公主)
最佳配角--------我丫...(婢女A)
最佳旁白---------ca妹.......(旁白)
最佳組別------我地組!!!!
最佳5知創意定對白//////hohohohohohohohohoho
好happy...
雖然..
我只係一個婢女..
但,,,我乜都做曬...==|||
道具,對白,配音.......
乜都做曬....><
但都抵曬la>...hahaha
丫roy真係做得好好丫...
抵佢拎最佳男主角丫!
0係到...我要
恭喜曬咁多位丫...
happy
|
| 刊登時間︰2006-11-16 06:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |    
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| 落雨....好大風丫............ |
today.......
好鬼死大風.......
(吹丫吹,讓這風吹........)==
聽日做話劇la...
悟空VS鐵扇....
d人叫我做................鐵扇-.-
我似咩,,,,,,,,,/ x \""
我係-----------
婢女a...!!!!
呵呵呵...
我係編劇之1................
hehehehehe
ar roy///
仲5俾我玩死你!!!
wakakakaka//////
問你死未!!! |
| 刊登時間︰2006-11-15 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |    
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 23 | »
|