倒數49日
今朝起身等.....
等到11點出去學oral
個老師要我哋用english
講下人哋啲優點
笑死我la,
宜家想起
"超低能 勁搞笑"
跟住同媽食lunch行街
搭車個陣見到窗滴滴答答
想起首歌
有啲眼濕濕
4點幾番屋企
5點又出街食飯
哈哈XD
友共情
下雨天
總掛念從前球場上那可愛片段
突然又已一年
祈望再會面
舊朋友
就算心永未遙遠
但這刻渴望見
即使重聚再短
時光可變
世界可變
人情亦許多都變遷
友共情不變
那種真找不到缺點
你我再次相見
隨年和月
身心雖耗損
友共情從難扭轉
心內那熱暖
仍是純真未變
(half rap):now and then
think of you and me
forever friends forever we'll be
time is changin' but nothing's to be blamed
cos our heart fovever sing
|