|
|
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
| -口- |
分類: 未分類 |
得閒冇咩做做所以打番qooza-v-
咁耐冇用有d唔係幾識用咁-,-
又等今晚睇波
烏拉圭對南韓
美國對加納
大家點睇?
cm吧,,唔留自走
|
|
|
cmcmcmcmcmc}}}}}}}}}}}xddd
|
|
|
d1c04 於 2010-06-27 02:29 AM 發表:
比多個cm你喇.智障xd
|
|
|
d1c04 於 2010-06-27 02:29 AM 發表:
haha!
|
|
|
d1c04 於 2010-06-27 02:29 AM 發表:
白痴妹.邊個敢吾留cm xd
|
|
|
lok200 於 2010-06-27 01:38 AM 發表:
cm
|
|