|
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
.....  |
分類: 未分類 |
呢2日都十分累。
下次再打,88。
留cm 唔留自走。
睇番次前d cm,,真係好懷念之前:)
|
|
|
既然你搶到一咁叻叻...就送一隻歌俾你 la ... Ps:寫得吾好吾好話我 o ~
星空 給你我佈景 伸手給你一再邀請 可惜我聽的只有對不起 回憶 思念話你知 獨個想你苦心情 是誰最初給了我夢境..
為何每次你都教我著迷 卻步又因好友關係.. 望著你傷我心在痛 期待明天醒來可不再越軌
|
|
|
shamae 於 2010-06-28 09:43 PM 發表:
cmcm"
|
|
|
l5ove 於 2010-06-28 08:19 PM 發表:
CMCM
|
|