識左你地咁耐,,一直都咁鍾意你地!
即使身邊既人都係度講你既閒言閒語..
我都唔介意,,因為我知你已經不斷咁改變緊...佢地都會見到一個全新既你..
右有新聞在談論你la...你會唔會唔開心呢?點都會有小小掛..
不過,,請你張悲憤化為力量,,,令大家對你另眼相看la...

即使外表再堅強,,,心入面都0多唔少都會有小小傷感...
我最喜歡既你,,要比心機牙,,,唔好灰心,,,我相信總有一日,,
你會得到大家既認同嫁...Stephy,加油牙!
另一個我鍾意既歌手,,就係你la...
係你啱啱出道果陣時,,,
無物人睇好你,,右話你樣唔好右盛..
但係你同stephy一樣經過左好多錯節,,,
今日既你,,已經成為好多人既偶像la(梗係包括我la)
你同stephy右咁好姊妹,,,,
希望你地唔會有d唔好既新聞la,,,,
一定要繼續好好相處牙...我鍾意既另一個偶像,,咪就係你lo,,Kary!

請你地加油牙,,,,,!!!!!!睇好你地牙!!!!!!!!!!!!!!!!
|