金日,
同媽咪去咗新x江,
去味太郎食野之後行過一間賣公仔,
buy咗條香蕉,
真係好大條,
明天upload
*****************************************************************************************************************
就去書展la,
好開心,
如果大家有去書展的話,
就一定要支持馬仔拉!
佢今次出咗兩本新書呀!
係[我的低能肚之道]同[我的低能旅行]
大家一定要十卜佢呀!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
係咁先,
掰掰!
|