哈哈,
我打blog la,
今次真係有n年冇打blog la...
在YLMASS的生活,
好累呀...
返band就比小學仲慘,
星期二,星期四,星期六都要返,
from test 仲慘,
咩都一定要full mark,
唔係就Fail硬...
本來吹trumpet ,都轉咗做短號(Cornet)
好多事都有變化...
成績都冇之前咁好...
唉...