|
|
| 2006 年 9 月 5 日 星期二 |
 | |
| 2006-09-05 |
| 今日好眼訓!! 點解要咁早返學呀!! 希望快d到番返8點半!
返學見到chan hoi yan 一齊行上去!學校真係特別熱架!
其他堂都係好悶! 好悶! 除左maths 同 eng!不過其實maths,我都係想鍾sir教返..
mus.. 肥cheung果張專比肥人坐既登,, 佢係話自己嗎!?
ress..比果個head p 捉!! 好討厭!
放學..睇hoi yan 表演.. 好搞笑* 又好百痴!
|
| 刊登時間︰2006-09-05 05:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|