|
|
| 2006 年 9 月 11 日 星期一 |
 | |
| 2006-09-11 |
| 今朝早起身!5點尾都未天光!係凍醒左!好有冬天feel* 冬天快d黎! !
返到去搭3.. 班房1個人都冇!! 個prefect叫我下次唔好咁遲! 早d喎!
我已經唔遲架喇喎! 之後落hall ..得nata,,佢地都未返..
2 x eng ...我唔想參加呀! ! !
MATHS! 好留心!! * D數都OK易!
IS..上左半堂倒... 好肚餓咁過!! 最衰都係個肥仔!!
LUNCH! 好憎果個呀嬸! 講左十幾次! 係就係啦!死同人拗!
好中意牙瑩果句" !
之後果D無聊既堂........放學!!
" 911 " 咁快就5年..
|
| 刊登時間︰2006-09-11 06:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|