今天放工唔知點解好掛住我個老婆仔(豬豬)...
日日都同佢一齊訓都休佢抱住我訓.....
真係好唔想反工....
好想成日訓.....
好想快d今天9點.....
因為....
大家諗下啦.....
哈哈`