Ar熙
2011 年 4 月 26 日  星期二   晴天


2011-04-26 分類: 未分類

 今天放工唔知點解好掛住我個老婆仔(豬豬)...

日日都同佢一齊訓都休佢抱住我訓.....

真係好唔想反工....

好想成日訓.....

好想快d今天9點.....

因為....

大家諗下啦.....

哈哈`